26 Aralık 2009 Cumartesi

Benimde Artık Bir Sevgilim Var :)

Amman yanlış anlamayın piliz :)
Bu sevgili dediğim şey şu aşağıdaki kıytırık şeyi çizmemi sağlayan şeydir :)
Şimdi bu bir adam :) [Hayatımda ilk kez erkek çizdiğimi göz önünde bulundurun] Gerçekten mii? demeyin lütfen :) Gerçekten...
Efenim,bu adamın düşlerinde bir cupcake var[yakında o da gelicek] ve sadece o renkli. Yani renkli düşler şeklinde bir saçmalık işte :)
Benim bunları yapmamı sağlayan Grafik tabletime ve grafik tabletimi alan babama çok teşekkür ediyorum :)
Tekrar görüşmek üzere...

7 yorum:

€s®ac@ dedi ki...

merhaba pisicim
güle güle kullan öncelikle
bende birkaç blogger arkadasda bu ürünü görmüştüm erkek arkadasımın yaklasan dogum günüsü münasebetiyle acaba alsam mı diye düşündüm:)) kendisi professyonel oyunlar oynar programlar kullanır acaba bu başlangıç seviyesi oldugu için çok mu basit kalır ne dersin fikrini almak istiyorum bu tabletin esas kullanım amacı nedir?

€s®ac@ dedi ki...

cosmocum yorumunu merakla bekliyoru tablet için süre daralmadan almak istiyorum da:)

Asli :) dedi ki...

Canım merhaba :)
Bildiğin gibi ben bir acemiyim :)
Ama insan buna çok kolay alışıyor. Şu resmi yaptığıma ben bile çok şaşırdım çünkü hayatımda hiç erkek ve kup kek resmi yapmamıştım. Benim için bir ilk oldu :) Erkek arkadaşın profesyonel resimler yapmıyorsa bu tablet gayet uygun bence :)
Sevgierimle :)

€s®ac@ dedi ki...

sağol aslıcım bir bu kalmıstı alınmadık:) iyi oluyor teknoloji geliştikçe hediye fırsatları artıyor:)

Asli :) dedi ki...

evet,bi' bu vardı :) Buna da el attık :)
Harika bişi :)

Dominika dedi ki...

güle güle kullan.. çok güzel bir alet.. iyi ki almışsın :))

Asli :) dedi ki...

Sağol canım :)
Daha iyileri senin olsn ::)

26 Aralık 2009 Cumartesi

Benimde Artık Bir Sevgilim Var :)

Amman yanlış anlamayın piliz :)
Bu sevgili dediğim şey şu aşağıdaki kıytırık şeyi çizmemi sağlayan şeydir :)
Şimdi bu bir adam :) [Hayatımda ilk kez erkek çizdiğimi göz önünde bulundurun] Gerçekten mii? demeyin lütfen :) Gerçekten...
Efenim,bu adamın düşlerinde bir cupcake var[yakında o da gelicek] ve sadece o renkli. Yani renkli düşler şeklinde bir saçmalık işte :)
Benim bunları yapmamı sağlayan Grafik tabletime ve grafik tabletimi alan babama çok teşekkür ediyorum :)
Tekrar görüşmek üzere...

7 yorum:

€s®ac@ dedi ki...

merhaba pisicim
güle güle kullan öncelikle
bende birkaç blogger arkadasda bu ürünü görmüştüm erkek arkadasımın yaklasan dogum günüsü münasebetiyle acaba alsam mı diye düşündüm:)) kendisi professyonel oyunlar oynar programlar kullanır acaba bu başlangıç seviyesi oldugu için çok mu basit kalır ne dersin fikrini almak istiyorum bu tabletin esas kullanım amacı nedir?

€s®ac@ dedi ki...

cosmocum yorumunu merakla bekliyoru tablet için süre daralmadan almak istiyorum da:)

Asli :) dedi ki...

Canım merhaba :)
Bildiğin gibi ben bir acemiyim :)
Ama insan buna çok kolay alışıyor. Şu resmi yaptığıma ben bile çok şaşırdım çünkü hayatımda hiç erkek ve kup kek resmi yapmamıştım. Benim için bir ilk oldu :) Erkek arkadaşın profesyonel resimler yapmıyorsa bu tablet gayet uygun bence :)
Sevgierimle :)

€s®ac@ dedi ki...

sağol aslıcım bir bu kalmıstı alınmadık:) iyi oluyor teknoloji geliştikçe hediye fırsatları artıyor:)

Asli :) dedi ki...

evet,bi' bu vardı :) Buna da el attık :)
Harika bişi :)

Dominika dedi ki...

güle güle kullan.. çok güzel bir alet.. iyi ki almışsın :))

Asli :) dedi ki...

Sağol canım :)
Daha iyileri senin olsn ::)